Sıkça Sorulan Sorular
Siparişi oluştururken hata aldım, ne yapmalıyım ?
- Siparişinizi oluştururken bir aşamada hata ile karşılaştığınızda ekranınıza gelecek uyarılara göre adımları tekrarlayabilirsiniz.
- Örneğin ödeme aşamasında alınan hatalar için kredi kartınız ile ilgili bir sorun varsa bankanız ile görüşmeyi deneyebilirsiniz.
- Diğer konularda info@buris.com.tr e-posta adresimize talebinizi iletebilirsiniz. İncelemelerimizi yaparak en kısa sürede size dönüş yapacağız.
WhatsApp üzerinden sipariş verebilir miyim?
- WhatsApp üzerinden sipariş verebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim ?
- Evet, üye olmadan sipariş verebilirsiniz.
Taksitli ödeme seçeneği var mı? Hangi kartlara taksit yapıyorsunuz?
- Evet, Axess, Maximum ve World kartlara peşin fiyatına taksit imkânları mevcuttur.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir ?
- Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Banka Kartı ve Havale/EFT yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz.
Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?
- Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ''Ödeme'' butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan mailde bulunan ilgili banka hesabına yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 2(iki) iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.
Havale/EFT ödemelerimi hangi bankalara yapabilirim?
- Aşağıda ki banka bilgilerimize Havale/EFT olarak ödeme yapabilirsiniz.
TL HESABI - İŞ BANKASI
Şube Kodu : 2212 / SANAYİ SİTESİ / BURSA ŞUBESİ
Hesap Türü : TL HESABI
Hesap Adı : BURİŞ İŞ GÜVENLİĞİ SAN.TİC.LTD.ŞTİ
IBAN No : TR75 0006 4000 0012 2120 2003 60
Kapıda ödeme yapabilir miyiz ?
- Kapıda Ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Siparişimizde değişiklik yapabilir miyim ?
- Siparişinizi oluşturup ödeme adımını tamamladıktan sonra siparişinizde ürün ekleme, çıkartma, renk/ beden değişimi, teslimat bilgisi, ödeme yöntemi değişikliği gibi işlemler yapılamamaktadır.
- Siparişinizde bir değişiklik yapmanız gerekiyorsa ürünler size ulaştıktan sonra iade işlemi yapabilir ya da siparişiniz ürün hazırlanıyor statüsündeyse iptalini yaparak yeniden bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Sipariş takibini nasıl yapabilirim ?
- E-posta adresinize gönderilen Kargo Takip Kodu ile kargonuzun son durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca 'Siparişlerim' sayfasından da takip edebilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir ?
- Siparişiniz 1-3 iş günü içinde kargoya verilir.
- Cuma günü saat 14:00'dan önce verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilmektedir.
- Saat 14:00'dan sonra verilen siparişler haftanın ilk iş günü Pazartesi kargoya verilmektedir.
Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz ?
- Siparişleriniz Türkiye’nin her yerine Mng Kargo ile gönderilmektedir.
Kargo Bedava uygulamanız varmı ?
- Ürünlerimiz Ücret Alıcı Ödemeli şeklinde kargolanmaktadır. Kargo Ücretsiz hizmetimiz bulunmamaktadır.
Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?
- 28867 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren geçerli Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği sıra no 433'e göre E-fatura sistemine geçilmiş olup bu nedenle faturanız 1 hafta içerisinde e-mail adresinize gönderilecektir.
Siparişimi iptal edebilir miyim ?
- Siparişiniz ürün hazırlanıyor statüsünde olduğu sürece siparişlerim sayfasında yer alan siparişi iptal et butonuna tıklayarak iptal işlemini yapabilirsiniz.
- Siparişiniz faturası kesilip kargoya verildi statüsüne gelmiş ise artık iptal işlemi yapılamayacaktır.
- Ürün elinize ulaştıktan sonra iade gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iade edebilirim ?
- Ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Cayma Hakkını kullanarak iade edebilirsiniz.
- Ürünler size ulaştığında iade koşullarına uygun olarak iadenizi yapabilir ya da kargo paketini teslim almadan doğrudan iadeye yönlendirebilirsiniz.
İade edemeyeceğim ürünler var mı ?
- İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin 14 gün içerisinde yapılması önemlidir.
- Cayma hakkı kapsamı dışında olup iade alınamayacak ürünlerimiz: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı ürünü teslim tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Ancak satın alınan bazı ürünlerin hijyenik ve teknik özellikleri gereği iade edilebilmesi için; paketinin ya da ambalajının açılmamış olması ve dolayısıyla da kullanılmamış olması gereklidir. Bu tür ürünlerin iadesi ancak orijinal kutularıyla birlikte mümkün olacaktır.
Taksitle ödeme yaptım. Ücret iademi nasıl alacağım ?
- Ödemenizi kredi kartına taksit seçeneği ile yaptığınızda, ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir.
- Bu işlem bankanız tarafından gerçekleştirilmektedir, detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.
Ücret iadem ne zaman gerçekleştirilecek ?
- İade ürününüz İstanbul Ticaret tarafından kontrol edilip, iade koşullarına uyuyorsa iade süreciniz başlatılacaktır.
- Ürün tam ve eksiksiz olarak depomuza ulaştıktan sonra bedel iadesi 14 gün içerisinde bankanıza talimat verilecektir
- Bankaların süreç ve uygulamalarına göre para iadesinin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması değişiklik gösterebilir.
- Detaylı bilgi için bankanızla görüşebilirsiniz.
Ürün bana hatalı/eksik ulaşırsa ne yapmalıyım ?
- İstanbul Ticaret olarak siparişlerinizi depomuzdan toplayarak detaylı kalite kontrol süreçlerinden geçirdikten sonra ürünün zarar görmeyeceğinden emin olarak paketleyip sizlere ulaştırıyoruz.
- Tüm bu süreçte gözden kaçan bir durum olması ya da ürünün yolda size gelirken zarar görmesi gibi bir durum sonucu sipariş ettiğiniz ürünün size hatalı/eksik ulaştığını düşünüyorsanız Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ya da info@buris.com.tr e-posta adresimize ürünün görselleri ve sipariş numaranızı iletebilirsiniz.
- Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır.
Üyelik bilgilerimi ve iletişim izinlerimi nasıl güncelleyebilirim ?
- Üyelinize giriş yaptıktan sonra 'Hesabım' butonuna tıklayın. Açılan sayfada 'Kişisel Bilgilerim' bölümüne tıklayarak bu sayfada yer alan Ad, Soyad ve Cep Telefonu numarası gibi alanlarda dilediğiniz bilgi değişikliğini yapabilirsiniz.
- E-posta gönderim izni ile ilgili değişiklik yapmak istediğinizde 'Hesabım' sayfasındaki 'Kişisel Bilgilerim' bölümüne tıklayarak ''bilgilendirme e-postalarını almak istiyorum'' ve ''bilgilendirme sms'lerini almak istiyorum'' bölümlerindeki seçenekleri kaldırarak bu değişikliği gerçekleştirebilirsiniz.
Aldığım ürünlere KDV dahil midir ?
- Ürünlere KDV dâhildir.
Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz ?
- Yurt dışına ve Kıbrıs'a gönderim yapılamamaktadır.
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?
- Kargo şirketinden paketinizi teslim alırken gönderide açılma, yırtılma, ezilme vb. bir sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Bir sorun gördüğünüzde hasar tespit tutanağı tutulmasını isteyerek, Müşteri Hizmetlerimize durumu bildirin.
- Kargoyu teslim aldıktan sonra paket içeriğinde eksik bir ürün vb. bir sorunla karşılaşırsanız;
- Kargo şirketi ile iletişime geçerek, hasar tespit tutanağı doldurmasını isteyin
- Durumu info@buris.com.tr adresine mail atarak tarafımıza bildirin.